OPINIE FRANCZYZANTÓW

Co sądzą o współpracy z Metrohouse nasi partnerzy franczyzowi?

Wilanow

Metrohouse znam od kilku lat. Pracując w branży nieruchomości, nie da się jej nie znać. Około dwa lata temu dowiedziałem się, że istnieją tu także oddziały franczyzowe, co dla mnie było czymś interesującym i z uwagą przyglądałem się jak one funkcjonują. Po kilku latach pracy w nieruchomościach pomyślałem, że trzeba rozwinąć skrzydła. Chciałem otworzyć oddział pod własną marką. Jednak szybko policzyłem, że będzie bardzo ciężko przebić się w tej branży. Pomyślałem więc o franczyzie. Jeśli chodzi o markę Metrohouse to nie miałem żadnych wątpliwości, chciałem tylko poznać szczegóły współpracy i narzędzia, jakie firma oferuje. Szybko przekonałem się, że dzięki działalności w ramach sieci mam ogromne wsparcie co bardzo motywuje w działaniu i ułatwia prowadzenie firmy.

Po zapoznaniu się z systemem CRM oraz strategią funkcjonowania sieci Metrohouse, bez wątpienia wiedziałem, że to jest to! Wiem, że marka Metrohouse bardzo ułatwia współpracę z klientami, ponieważ ogólnie znane są wysokie standardy jej działania.

We współpracy z Mertohouse najbardziej cenię to, że firma ta zapewnia mi skuteczne funkcjonowanie na rynku nieruchomości. Posiadam dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych i najskuteczniejszych metod sprzedaży, intensywnego programu szkoleniowego, zaplecza marketingowego oraz usług finansowych.

Jacek Stefański
Jacek Stefański,
Warszawa-Wilanów
Pruszkow

Współpracę z Metrohouse rozpoczęłam jako doradca ds. nieruchomości. Przez 2,5 roku poznawałam firmę, jej misję, filozofię działania, a także standardy pracy, które zdecydowanie wyróżniają nas na rynku usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Moja decyzja o otwarciu własnego biura franczyzowego pod szyldem Metrohouse nie była przypadkowa. Był to świadomy wybór kolejnego etapu kariery zawodowej. Znana marka, sprawdzony model działania, innowacyjne rozwiązania wychodzące naprzeciw potrzebom klientów oraz nowoczesna platforma CRM to główne, ale z pewnością nie jedyne powody mojej decyzji. Niezwykle istotnym dla mnie osobiście jest fakt, że działając w sieci Metrohouse poznałam wielu serdecznych, kompetentnych i inspirujących ludzi. Z perspektywy czasu mogę śmiało powiedzieć, że to była dobra decyzja.

Agata Szymańczak
Agata Szymańczak,
Pruszków

Moja przygoda z Metrohouse zaczęła sie od sprzedaży mieszkania bliskiej osoby z mojej rodziny, właśnie przez "naszą" obecnie firmę. Z racji tego, ze pracowałam w nieruchomościach (rynek pierwotny) temat był mi bliski i mogłam pomóc w zapoznaniu się z umowa pośrednictwa. Później pojawił się pomysł na założenie swojego własnego biznesu i tak zaczęła się moja przygoda z Metrohouse, z firmą którą już wcześniej poznałam z dobrej strony. Do współpracy przekonały mnie korzystne warunki dla franczyzobiorcy, zaawansowany system CRM dedykowany dla naszej firmy, a także pełen pakiet materiałów umożliwiający szybki start.

Jak to mówią "Duży może więcej" i rzeczywiście tak jest. Mamy zaplecze w postaci gotowych umów pośrednictwa oraz innych dokumentów, jesteśmy bardziej rozpoznawalni i kojarzeni przez klientów, posiadamy wypracowane standardy, które są już sprawdzone w kontaktach z Klientami. Dla mnie szczególnie istotna jest osoba opiekuna franczyzy, do której mogę zadzwonić o każdej porze dnia i nocy, jeśli tylko potrzebuję wsparcia w bieżącym funkcjonowaniu oddziału. Poza tym inspirująca jest miła współpraca z innymi właścicielami franczyz, wymiana poglądów i poczucie, że wszyscy działamy pod silną marką.

Agata Siatkowska,
Kielce
Rzeszow

W naszym przypadku to Metrohouse pierwsze skontaktowało się z nami oferując spotkanie w sprawie ewentualnej współpracy. Doszło do nich w Centrali w Warszawie. Przebieg rozmów i osobiste zaangażowanie Pani Aleksandry Wojdyły wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie. Postanowiłem zaangażować się w rozpoczęcie nowego projektu.

Mając doświadczenie w pracy agenta w lokalnej agencji nieruchomości mam porównanie z Metrohouse. Ogromną zaletą jest możliwość korzystania z autorskiego systemu CRM, który pomaga we wszystkich aspektach pracy agenta, menadżera oddziału czy właściciela franczyzy. System CRM skraca czas niezbędny do wykonania wielu czynności do minimum, wspomaga kontakty z klientami oraz obsługę ofert. Drugim przydatnym narzędziem są przygotowane druki umów, potwierdzeń prezentacji, uzgodnień transakcji itp. To coś, co każda lokalna agencja musi sama wypracować. Tutaj jest to gotowe i bardzo dobrze przygotowane.

Dużym plusem jest sklepik marketingowy – nie traci się czasu na przygotowanie materiałów marketingowych takich jak banery, ulotki itp. Kilka kliknięć i niedługo masz to u siebie w oddziale!

Sieć daje dużo więcej możliwości niż działanie w pojedynkę. Poza rozpoznawalnością, dobrym PR-em, sieć daje wsparcie w działaniu w wielu płaszczyznach działalności biura nieruchomości. Jesteśmy w stanie obsługiwać lokalnych klientów, którzy poszukują nieruchomości w innych rejonach Polski i na odwrót i takie transakcje się zdarzają! Poza tym dzięki sieci możemy czerpać z doświadczenia setek doskonałych agentów i dyrektorów oddziałów.

Najbardziej w Metrohouse cenię dbałość o wizerunek firmy – u nas klient jest najważniejszy. Nie bez znaczenia jest ciągłe bieżące wsparcie, doradztwo, opieka osób najbardziej doświadczonych. Jeśli szukasz przyjaznej atmosfery znajdziesz ją właśnie w Metrohouse. Nieważne gdzie dzwonisz, wiesz że osoba po drugiej stronie słuchawki z chęcią Ci pomoże.

Przemysław Czernicki
Przemysław Czernicki,
Rzeszów